XX) Communicatie als middelpunt: Model om mee te werken

Ik zou het graag willen zien dat er een verzameling word gemaakt van alle informatie betreffende wat de massa wel of niet accepteert. Het betekend wel dat hoe breder het veld wordt en dus hoe meer groepen je probeert in een profiel te stoppen, des te meer je veldonderzoek moet doen om een goed werkend model te krijgen.

Persoonlijke_ruimte

Door middel van zoek criteria van reeds uitgezochte feiten zoals leeftijd, geslacht, religie, etnische achtergrond en andere reeds genoemde onderdelen, zou je een model zoals hierboven moeten verschijnen waarbij de mogelijke verbindingen(bruggen) getoond worden waarmee er een match kan zijn met de boodschap/product. De verbindingen zelf zouden dan ook in een lijst eronder benoemt moeten worden.

Zo kan bijvoorbeeld een schrijver van lesmateriaal tips kunnen krijgen van wat allemaal sleutel onderdelen zijn bij zijn jongere doelgroep. Tenslotte is er een generatiekloof en zijn veel van de dingen die de schrijver leuk vond als jongere anders of is hij ze al vergeten.

Het is dus eigenlijk voor iedereen bedoelt die iets te geven of mee te delen heeft aan anderen en het zo goed mogelijk laat aansluiten.